Program

11:00-11:45 Čtvrtek 6. 4. 2017 Hlavní sál

Fotografie jako prostředek k oslovení zákazníka

Trh pro fotografické služby ztělesňuje aforismus o tom, že „obraz často řekne víc než tisíc slov“. Mnoho lidí fotí pro komerční účely a za jejich snímky platí řada časopisů, novin, reklamních agentur nebo firem provozujících internetové stránky. Organizace, které potřebují fotografie a mají na ně rozpočet, si mohou vybrat z několika možností: mohou fotografa přímo zaměstnat, mohou zorganizovat veřejnou soutěž nebo k fotografiím získat práva prostřednictvím fotobank. Možnosti využití přes tradiční velké fotobanky, k menším mikrofotobankám, ale existují i internetová tržiště. Jak silný může být vliv fotografie na zákazníka nám představí ředitel společnosti Amazing places Česká republika, Petr Kotík. 

Přednášející

Petr Kotík
CEO Amazing Places & Kouzelná místa v ČR