PostCOVID hosté, jak na ně?
PostCOVID doba se nezadržitelně blíží. První prognózy ukazují na silný vnitrostátní turismus po uvolnění opatření. Hosté však budou jiní, budou dbát mnohem více na zvýšená zdravotně-bezpecnostní opatření. Štěstí tedy bude přát připraveným. Čas na přípravu je nyní.
Bude potřeba hostům zajistit bezpečný pobyt zaměřený na individuální zážitky bez zbytečného osobního kontaktu. Odstraňte zbytečné procesy na recepci, nechte hosta si vyřídit checkin, objednávky, checkout ze svého telefonu. V rámci své iniciativy pro pomoc obnovy cestovního ruchu v ČR MyStay zpřístupnilo velkou část svého knowhow hotelierům zdarma. Během této přednášky se s Vámi Pavlína, ředitelka MyStay, podělí o jejich záměr, tipy, triky a jednoduchou, nenáročnou a zdarma dostupnou digitalizaci některých procesů v hotelnictví, kterou postCOVID hosté přivítají.
Jak se k nové situaci postavila Babeta Schneiderová, CEO sítě BOHO CO?
Nečekaná doba si žádá nečekané řešení: Lidé bez domova, naši noví hosté
"Před Velikonocemi jsme měli otevírat nový hotel na Praze 1, a proto jsme měli cash flow velmi důsledně naplánované. Na začátku března jsme vyplatili únorové mzdy, na účtech nám zbylo pár set tisíc a… přišel koronavirus. Nečekaná doba si žádá nečekaná řešení, a tak jsme navázali spolupráci s Magistrátem hl. města Prahy a v našich hotelech a hostelech nyní ubytováváme lidi bez domova. O tom, jak se spolupracuje s magistrátem, jací hosté jsou lidi bez domova, jestli BOHO CO přežije koronakrizi a co na říkají naši zaměstnanci."