Práce s analytickými nástroji a jejich prezentace
Spokojený a informovaný zákazník je účelem marketingu, ze strany podnikatele je to úspěšnější byznys. Jaké cesty k tomu využijte je jen na Vás.
V prezentaci se od zástupců Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích se dozvíte o efektivním vyhodnocování strategií, plánování kampaní a monitoringu akcí.
Nástroje "Revenue management" umožňují ubytovatelům mít přehled o cenách na trhu, cenách konkurence, poptávce a tak volit správnou cenovou strategii. Další jsou statistické nástroje, jež umožňují ubytovatelům vyhodnotit svoje prodeje a analyzovat trendy prodejů a informace o svých hostech - jaké jsou národnosti, kdy objednávají, jak ruší, srovnání leisure vs business klientela, porovnání těchto parametrů s konkurencí a mnoho dalšího se dozvíme od společnosti Booking.com.
Výsledky analýzy návštěvnosti Jihočeského kraje zpracované společností KPMG odhalí Ondřej Špaček.
Jak pracovat s profesním webem se s námi poděli David Šťastný z reklamní agentury Good Agency, s.r.o..