Program

17:00-17:45 Čtvrtek 6. 4. 2017 Hlavní sál

Práce s analytickými nástroji a jejich prezentace

Spokojený a informovaný zákazník je účelem marketingu, ze strany podnikatele je to úspěšnější byznys. Jaké cesty k tomu využijte je jen na Vás.

V prezentaci se od zástupců Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích se dozvíte o efektivním vyhodnocování strategií, plánování kampaní a monitoringu akcí.

Nástroje "Revenue management" umožňují ubytovatelům mít přehled o cenách na trhu, cenách konkurence, poptávce a tak volit správnou cenovou strategii. Další jsou statistické nástroje, jež umožňují ubytovatelům vyhodnotit svoje prodeje a analyzovat trendy prodejů a informace o svých hostech - jaké jsou národnosti, kdy objednávají, jak ruší, srovnání leisure vs business klientela, porovnání těchto parametrů s konkurencí a mnoho dalšího se dozvíme od společnosti Booking.com.

Výsledky analýzy návštěvnosti Jihočeského kraje zpracované společností KPMG odhalí Ondřej Špaček.

Jak pracovat s profesním webem se s námi poděli David Šťastný z reklamní agentury Good Agency, s.r.o..

 

Přednášející

Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
odborný asistent ve společnosti Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Bc. David Šťastný
předseda turistické oblasti Českobudějovicko-Hlubocko, CEO Good Agency, s.r.o., Česká republika
Mgr. Ondřej Špaček
Manager KPMG Česká republika
Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Vedoucí katedry obchodu a cestovního ruchu, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Tomáš Horák
Senior Account Manager, Booking.com s.r.o.
Petr Šmelhaus
Account manager, Booking.com s.r.o.
Josef Španner
Account manager, Booking.com s.r.o.