Program

17:00-17:45 Čtvrtek 6. 4. 2017 Hlavní sál

Práce s analytickými nástroji a jejich prezentace

Spokojený a informovaný zákazník je účelem marketingu, ze strany podnikatele je to úspěšnější byznys. Jaké cesty k tomu využijte je jen na Vás.

V prezentaci se od zástupců Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích se dozvíte o efektivním vyhodnocování strategií, plánování kampaní a monitoringu akcí.

Nástroje "Revenue management" umožňují ubytovatelům mít přehled o cenách na trhu, cenách konkurence, poptávce a tak volit správnou cenovou strategii. Další jsou statistické nástroje, jež umožňují ubytovatelům vyhodnotit svoje prodeje a analyzovat trendy prodejů a informace o svých hostech - jaké jsou národnosti, kdy objednávají, jak ruší, srovnání leisure vs business klientela, porovnání těchto parametrů s konkurencí a mnoho dalšího se dozvíme od společnosti Booking.com.

Výsledky analýzy návštěvnosti Jihočeského kraje zpracované společností KPMG odhalí Ondřej Špaček.

Jak pracovat s profesním webem se s námi poděli David Šťastný z reklamní agentury Good Agency, s.r.o..

 

Přednášející

Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Vedoucí katedry obchodu a cestovního ruchu, Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
odborný asistent ve společnosti Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Bc. David Šťastný
předseda turistické oblasti Českobudějovicko-Hlubocko, CEO Good Agency, s.r.o., Česká republika
Mgr. Ondřej Špaček
Manager KPMG Česká republika
Tomáš Horák
Senior Account Manager, Booking.com s.r.o.
Petr Šmelhaus
Account manager, Booking.com s.r.o.
Josef Španner
Account manager, Booking.com s.r.o.