Správné cílení reklamy
Na co musí pamatovat reklama zacílená na propagaci tuzemské dovolené? Na to odpovíme každému, kdo je činný v marketingu a rád hledá inspiraci v datech. Výzkumná agentura Median představí mediální profil Čechů, kteří plánují dovolenou v ČR. Z mediálního profilu se dozvíte nejen to, jaká média vaši potenciální zákazníci sledují, kolik času jim věnují a čím je jejich mediální chování typické, ale poznáte také charakteristické spotřební a socioekonomické znaky, kterými se zájemci o tuzemskou dovolenou vyznačují. Příspěvek bude podložený daty z projektu adMeter Extended, což je crossmediální měření mediální konzumace adMeter obohacené o největší český kontinuální výzkum o mediálním a lifestyleovém chování MML-TGI.
Jak měřit značku s využitím behaviorálních věd?
95 % nákupních rozhodnutí je podvědomých. Zkoumejte podvědomé motivace vašich zákazníků. Shrnutí nedávného výzkumu vnímání destinační značky JCCR. Co ji táhne a co jí škodí? Jak se odlišit od konkurence? Proč jsou jižní Čechy cílem turistů? Jaké z výzkumu plynou závěry pro komunikaci?