Program

10:00-10:45 Čtvrtek 25. 4. 2019 Sál 2

Správné cílení reklamy

Na co musí pamatovat reklama zacílená na propagaci tuzemské dovolené? Na to odpovíme každému, kdo je činný v marketingu a rád hledá inspiraci v datech. Výzkumná agentura Median představí mediální profil Čechů, kteří plánují dovolenou v ČR. Z mediálního profilu se dozvíte nejen to, jaká média vaši potenciální zákazníci sledují, kolik času jim věnují a čím je jejich mediální chování typické, ale poznáte také charakteristické spotřební a socioekonomické znaky, kterými se zájemci o tuzemskou dovolenou vyznačují. Příspěvek bude podložený daty z projektu adMeter Extended, což je crossmediální měření mediální konzumace adMeter obohacené o největší český kontinuální výzkum o mediálním a lifestyleovém chování MML-TGI.

Jak měřit značku s využitím behaviorálních věd? 

95 % nákupních rozhodnutí je podvědomých. Zkoumejte podvědomé motivace vašich zákazníků. Shrnutí nedávného výzkumu vnímání destinační značky JCCR. Co ji táhne a co jí škodí? Jak se odlišit od konkurence? Proč jsou jižní Čechy cílem turistů? Jaké z výzkumu plynou závěry pro komunikaci?  

Přednášející

Richard Kovařík
Account Manager, MEDIAN, s.r.o.
Vojtěch Prokeš
Behavio Labs