Jan Suda
Pracovní zkušenosti, participace: 15 let praxe v reklamě, marketingu, digital native. Více o p. Sudovi na https://www.linkedin.com/in/jansuda/
Jan je jeden z prvních digital media plannerů v ČR. Je jedním ze spoluviníků vývoje české digitální reklamy za posledních 15 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech několika teamů v agenturách UM a sítě GroupM, které za svou kariéru vybudoval. V současné době je s láskou odpovědný za média v McCann Prague a rozvíjí nástroj na plánování digitální reklamy H3.0. Sám sebe považuje za ztracené malé koťátko ve velkém zlém světě.
Je možné se v cestovním ruchu inspirovat marketingem “velkých" značek? Zamysleme se společně, jaké aktuální trendy můžeme použít pro to, abychom přilákali návštěvníky a jaké jsou naše hlavní zbraně. Inspirujeme se zkušenostmi ostatních.
Co byste dále o sobě chtěli posluchačům sdělit: přijďte se společně se mnou zamyslet, zda ten marketing má skutečně smysl
Přednášky
17:00-17:45 Čtvrtek 12. 4. 2018 Sál 2 Jak ovlivnit cestování komunikací v online prostředí