Vít Pechanec
Pracovní zkušenosti, participace: 15 let specializace v oblasti ICT v cestovním ruchu
Geolokační hry coby nástroj advergamingu se rozvíjí od poloviny 19. století. Asi nejznámější formou je geocaching, ale široké možnosti přinesly až chytré telefony a nevyužitý potenciál ukázala fenomenální aplikace Pokémon Go. Zejména rozšířená realita nově umožňuje přinášet návštěvníkům nejen zajímavé zážitky, ale také směřovat do míst podle zájmů destinace. Často je cílem odlehčit turisticky přetížená místa a také destinaci spojit s určitými poutavými příběhy. Ukážeme si projekty geolokačních her, které k dosažení těchto cílů byly využity a možnosti, které nabízejí.
Co byste dále o sobě chtěli posluchačům sdělit: Víte, že k technologiím v cestovním ruchu mne přivedlo založení Databáze hotelových podvodníků?
Přednášky
14:00-14:45 Čtvrtek 12. 4. 2018 Sál 2 Řízení toku turistů