11:00-11:45
Pátek 26. 4. 2019
Workshop
Guest experience vs. personal
Milan Pavelka tvrdí, že pouze 25 % našeho pracovního úspěchu je předurčeno mírou IQ, ale 75 % je ovlivněno úrovní optimismu. Náš mozek v optimistickém nastavení pracuje výrazně lépe, jsme o 30 % produktivnější, o 40 % lepší v prodeji, recepční a obsluhující jsou o 20 % rychlejší a přesnější. Hosté si optimistický personál pamatují a při výběru preferují místa, kde se s ním setkali. Optimismus a pesimismus je přenositelný. Co ve vašem hotelu a restauraci přenášíte vy?
Šéfujete hotelu či restauraci a vaší prioritou jsou vaši hosté? Honza Vlachynský je přesvědčený o tom, že to je špatně. Úplně zapomeňte na hosty - a budete lepšími šéfy. 20 minut kontroverze a výživná diskuze na závěr!
Přednášející
Jan Vlachynský
Lidi z Baru
Milan Pavelka
Founding Partner Institutu pro pracovní psychodiagnostiku, Managing Director Hotelmax.cz
Marek Müller
Národní rada osob se zdravotním postižením